Uddewalla Car Show - Event Date: 14 Augusti 2010 |
Post Reply
|
| Author | |
Alexiz
Medlem
Joined: 18 Oktober 2006 Location: Uddevalla Online Status: Offline Posts: 47 |
Quote Reply
Calendar Event: Uddewalla Car ShowPosted: 04 Juni 2010 at 13:25 |
|
En ny utställning tänkte jag dra igång i Uddevalla. Jag har fått tillståndet beviljat av både polis och kommun för att hålla utställingen mitt på stora torget i uddevalla centrum.
Det kommer vara jurybedömmingen och priser att vinna och ju fler som kommer å ställer ut ju mer priser så klart
Dessa klasserna:
Asian Car, European Car, Audio Car, Female Car, American Car samt Juryns val
Det kostar 50kr att ställa ut bil ovasett hur många ni är i den. Det är alltså 50kr/fordon Anmälningarna gör ni till mej per mail då får ni svar tillbaks till vilket konto ni ska sätta in pengarna.
Har ni frågor så e dom välkomna!
Välkomna alla bilfreaks!
|
|
|
Nissan Sponsrad av:
Realcar StylaBilen CollexStyling Brakes Norge AS Toyo Lobelia Barker BRL Trollhättan |
|
![]() |
|
Bratten
Streetcars Crew
Sekreterare & sponsoransvarig Joined: 06 November 2004 Online Status: Offline Posts: 1753 |
Quote Reply
Posted: 04 Juni 2010 at 15:55 |
|
Är de förskottsbetalning?!
|
|
|
Mazda Rx7:
Tack till: RaidoPower.com - Creatix.se - Xtremt.se - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com |
|
![]() |
|
Alexiz
Medlem
Joined: 18 Oktober 2006 Location: Uddevalla Online Status: Offline Posts: 47 |
Quote Reply
Posted: 04 Juni 2010 at 16:42 |
|
Det går bra vilket som betala i förskott eller vid utställningstillfället. Men ju fler som betalar i förskott desto mer vet ja hur många priser som skall delas ut..
|
|
|
Nissan Sponsrad av:
Realcar StylaBilen CollexStyling Brakes Norge AS Toyo Lobelia Barker BRL Trollhättan |
|
![]() |
|
Post Reply
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |